Vesti



OBAVEŠTENJE ZA KLIJENTE

PDF Štampa El. pošta

Poštovani,

U prethodnom periodu ste uplatnicama našeg preduzeća uplaćivali premiju osiguranja domaćinstva i Vaše domaćinstvo je bilo osigurano kod Generali Osiguranja Srbija.

Obaveštavamo Vas da od marta meseca ove godine premiju osiguranja domaćinstva više nećete moći da plaćate uplatnicama JP Vodokanal, Becej.

Kako da nastavite da plaćate premiju osiguranja?

Da biste nastavili da plaćate premiju osiguranja, možete:

  • platiti osiguranje po ponudi koju dostavljamo u prilogu ili
  • posetiti filijalu Generali Osiguranja Srbija u Bečeju, na adresi Glavna broj 7, gde će Vam pomoći da odaberete odgovarajuću ponudu.

Šta ako ne nastavite da plaćate premiju?

Vaše domaćinstvo više neće biti osigurano.

Imate pitanja?

Za dodatne informacije pozovite 0800 222 555 (besplatan poziv) ili pošaljite imejl na kontakt @ generali.rs

Prilozi:

Ponuda za osiguravanje domaćinstva

Izvod iz uslova osiguranja domaćinstava

Poslednje ažurirano petak, 28 februar 2025 12:19
 

Obaveštenje u vezi kvaliteta pijaće vode u Bečeju

PDF Štampa El. pošta

Kontrola kvaliteta vode za piće se vrši u skladu sa PRAVILNIKOM O HIGIJENSKOJ ISPRAVNOSTI VODE ZA PIĆE ("Sl. list SRJ", br. 42/98 i 44/99 i "Sl. glasnik RS", br. 28/2019). Kontrolu kvaliteta vode iz javne vodovodne mreže Bečeja vrši Institut za Javno Zdravlje Vojvodine iz Novog Sada.

Učestalost uzimanja uzoraka je propisano gore navedenim pravilnikom. Izveštaji o rezultatima ispitivanja vode pored JP “Vodokanala” Bečej, redovno se šalju nadležnim sanitarnim inspekcijama.

JP “Vodokanal” Bečej je jedno od retkih, javno komunalnih preduzeća za vodosnabdevanje, koji rezultate ovih izveštaja redovno objavljuje na svom sajtu, kako bi svi građani imali pristup tim izveštajima i kako bi mogli da se uvere kakvu vodu koriste.

Rezultate analize korisnici mogu da prate na sledećem linku:

https://www.vodokanal-becej.rs/index.php/potrosaci/becej/118.html

Voda iz distributivne vodovodne mreže u Bečeju je fizičko-hemijski i mikrobiološki ispravna, tj. kontrolisani parametri u vodi su u okviru graničnih vrednosti iz gore navedenog pravilnika.

Ujedno obaveštavamo korisnike, da ukoliko imaju primedbe na kvalitet vode iz javnog vodovoda, da nam se obrate direktno u prostorijama našeg preduzeća na šalteru za reklamacije radnim danima od 8.00h do 12.00h ili slanjem mejla na mejl adresu: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli .

otežano vodosnabdevanje

 


 
Još članaka...


Strana 3 od 142
Vesti

Anketa

Da li ste zadovoljni uslugama Online Servisa?
 

Anketa

Kako ocenjujete usluge JP Vodokanal-a?