Vesti



Mogućnost osiguranja objekata domaćinstava uz račun za vodu

PDF Štampa El. pošta

Opština Bečej, "Generali" i "Sogaz" - potpisivanje ugovora besplatno osiguranje za sva domaćinstva u decembru i januaru   

Zoran Grbić, direktor JP „Vodokanal“ i Dragan Filipović, zamenik generalnog direktora „Generali osiguranje Srbija“, u prisustvu Vuka Radojevića, predsednika opštine Bečej, Leonida Babića, direktora Regionalnog centra Vojvodina „Generali osiguranje Srbija“, Mihaila Hrimova, direktora „Sogaz osiguranja Srbija“ i Roberta Naćuka, direktora filijale Zrenjanin „Generali osiguranje Srbija“, potpisali su juče ugovor o saradnji na osnovu koje će potrošači ovog javnog preduzeća prilikom plaćanja računa za vodu imati mogućnost da uplate i osiguranje svojih domaćinstava. U toku promotivnog perioda od dva meseca (decembar i januar) lokalna samouprava i „Generali osiguranje Srbija“ će kao poklon, besplatno osigurati sva domaćinstva u opštini Bečej koja dobijaju račun od JP „Vodokanal“

 

- Ovo je za nas važan dan jer smo potpisali ugovor o osiguranju domaćinstava sa opštinom Bečej i „Vodokanalom“ kao glavnim distributerom. Želim da se zbog toga zahvalim predsedniku opštine i direktoru ovog javnog preduzeća. Nadam se da će građani opštine Bečej i naši budući klijenti prepoznati važnost osiguranja u narednom periodu. Za 200 dinara mesečno po domaćinstvu omogućili smo građanima opštine Bečej osiguranje od najvažnijih rizika koji mogu bilo kada da ugroze domaćinstvo. Posle promotivnog perioda, građani koji imaju svest o važnosti osiguranja, mogu da nastave osiguranje uz plaćanje 200 dinara mesečno. Ukoliko ne žele, mogu da se odjave iz ove akcije, dakle nikome ništa nije nametnuto. Svedoci smo da se klima menja, da ima sve više prirodnih nepogoda i katastrofa i zato apelujem na građane da prepoznaju neophodnost osiguranja. Naš posao je da osiguramo klijente i da isplatimo štetu u slučaju da se desi određeni osigurani slučaj – rekao je Filipović.
Direktor „Sogas osiguranja Srbija“ koji je partner „„Generali osiguranje Srbija“ u ovom slučaju se takođe zahvalio lokalnoj samoupravi i JP „Vodokanal“ i rekao da ovim ugovorom sve strane pokazuju ozbiljnost u zaštiti građana od rizika.
Prema rečima direktora JP „Vodokanal“, na računu za vodu i kanalizaciju će pored iznosa za utrošak jasno biti navedena i cena od 200 dinara za osiguranje, stim što će u decembru i januaru biti „nula plaćanja“.
- Osiguranje će se, posle promotivnog perioda, plaćati za mesec unapred, a moguće je uplatiti do maksimalno tri meseca. Uloga „Vodokanala“ jeste distribucija i naplata osiguranja, a u ime i za račun korisnika naših usluga. Prevashodno za fizička lica, jer pravna nisu obuhvaćena ovim osiguranjem. Ugovoreno osiguranje obuhvata osiguranje objekta koji se nalazi na adresi na kojoj se prima račun za vodu – rekao je Grbić.
Posle promotivnog perioda, vlasnik domaćinstva koji ne želi da nastavi sa osiguranjem, može se odjaviti na više načina. Besplatnim pozivom na broj 0800 222 579, slanjem sms poruke na broj 066/449966, slanjem i-mejla na Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli , dopisom na adresu Kancelarija „Generali osiguranje Srbija“, Dositejeva 12, Bečej.
Ako se vlasnik domaćinstva odjavi sa osiguranja iz bilo kog razloga, bez problema se posle ponovo može osigurati za naredni period, plaćanjem 200 dinara uz račun za vodu.
Vuk Radojević se takođe zahvalio partnerima u novoj vrsti usluge koju lokalna samouprava pruža svojim građanima.
- Svi rizici koji postoje oko nas gotovo na svakodnevnom nivou i sva iskustva sa kojima smo se susretali u prethodnom periodu, jednostavno su nas navela da razmišljamo u pravcu kako da sugrađanima ponudimo mogućnost da se osiguraju i na taj način utičemo na podizanju nivoa svesti. Da je nivo svesti pojedinih od nas bio viši kada su nas nedavno snašle elementarne nepogode, mislim da bi svi kao drušvo lakše izašli iz problema. Nivo svesti je nešto na čemu se radi u kontinuitetu, mi kao lokalna samouprava smo prepoznali značaj mogućnosti osiguranja domaćinstava, ali smo i preuzeli odgovornost da sugrađanima preko računa „Vodokanala“, za 200 dinara, ponudimo mogućnost osiguranja do skoro tri miliona dinara. Lično ja ću se uključiti ovu akciju, jer ova usluga nije svojstvena opštinama veličine Bečeja i manjih, pogotovo što u saradnji sa partnerima, „Generali osiguranje Srbija“ i „Sogas osiguranje Srbija“ nudimo dva meseca osiguranja gratis – rekao je Radojević.
Za sva pitanja i eventualne nedoumice žitelji opštine Bečej mogu posetiti „Generali osiguranje Srbija“ u Dositejevoj ulici 12 (preko puta Pošte) ili pozvati broj telefona 021/69-13-644 svakog radnog dana od 8.30 do 16.30 sati.

Poslednje ažurirano subota, 15 novembar 2014 21:41
 

Kvalitet vode za piće u Bečeju

PDF Štampa El. pošta

Kvalitet pijaće vode kontroliše Institut za javno zdravlje Vojvodine iz Novog Sada uzimanjem po 5 uzoraka nedeljno.

2014. godine (do novembra meseca) na osnovu rezultata mikrobiološkog pregleda 96.67% i fizičko-hemijskog pregleda 99.33% uzoraka je ODGOVARALO zahtevima Pravilnika o higijenskoj ispravnostvi vode za piće. 

2013. godine na osnovu rezultata mikrobiološkog pregleda 96.1% i fizičko-hemijskog pregleda 99,4% uzoraka je ODGOVARALO zahtevima Pravilnika o higijenskoj ispravnostvi vode za piće.

Tabela sa izveštajima o ispitivanju vode za piće 

 

 

 

Poslednje ažurirano utorak, 04 novembar 2014 22:00
 
Još članaka...


Strana 1 od 33

Anketa

Da li ste zadovoljni uslugama Online Servisa?
 

Anketa

Kako ocenjujete usluge JP Vodokanal-a?